Retour Vieritä alaspäin stop Automaattitila

Ecoconstruction: HQE, HPE, bioclimatic, luonnollinen elinympäristö, ilmastollinen arkkitehtuuriEkologia ja talous

Luonnon tai ekologisen elinympäristön rakentaminen: suunnitelmat, suunnittelu, neuvonta, asiantuntemus, materiaalit, geobiologia ...
cecile
Löydän ekologian
Löydän ekologian
ilmoittautuminen: 15/09/04, 21:44

Ekologia ja talous

Message non lujopa cecile » 15/09/04, 21:53

bonjour,
Valmistan parhaillaan DPLG-arkkitehtuurin tutkintotodistusta seuraavasta aiheesta: Ekologian talous: ymmärrys kodin arkkitehtuurille.
j'ai choisi ce sujet car j'ai actuellement une activité de Maître d'oeuvre (puisque je ne suis pas encore architecte) ou la notion de budget est omniprésente dans la conception de maison individuelle...ce qui est normale, mais qui néanmoins remet en question l'investissement de principe d'economie d'énergie ou d'utilisation de matériaux sains pour le projet. D'ou la notion de compromis qui me parait intéressante dans la démarche du projet....
je ne sais pas trop comment développer ces notions. comment faire aboutir mon projet?
quelqu'un à des idées ou des remarques?
merci Cécile
0 x

Christophe
Modérateur
Modérateur
ilmoittautuminen: 10/02/03, 14:06
x 415
Yhteystiedot:

Message non lujopa Christophe » 16/09/04, 21:53

euh je ne suis pas architecte ( mais presque ;) ) et la seule chose que je peux te conseiller est de peut etre de lire ce bouquin (si c'est pas deja fait ) :

https://www.econologie.com/forums/un-livre-d ... vt199.html

Comme cela tu aura deja fait le tour des matériaux avec les différents avantages et coûts respectifs...
0 x
Oliko tämä foorumi hyödyllinen tai suositeltava? Auta häntä myös joten hän voi jatkaa sitä! Artikkeleita, analyysejä ja latauksia sivuston toimituksellisesta osasta, julkaise omasi! Ulos (osittain) säästösi pankkijärjestelmästä, ostaa krypto-valuuttoja!

Takaisin "Ecoconstruction: HQE, HPE, bioclimatic, luonnollinen elinympäristö, ilmasto arkkitehtuuri"

Kuka on online?

Käyttäjiä, joilla on foorumi: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2-vierailijoita